فواید طب سوزنی برای کاهش وزن و لاغری

طب سوزنی برای کاهش وزن

فهرست

دسته بندی ها

طب سوزنی برای لاغری یکی از قدیمی ترین روش‌های پزشکی در جهان است . این روش درمانی شامل وارد کردن سوزن های بسیار ظریف و استریل شده در نقاط خاص و مسیرهای انرژی بدن است. طب سوزنی تحریک جریان چی (انرژی) را در بدن تنظیم می‌کند و این خود موجب کمک به تعادل بدن می‌شود. این روش درمانی بدلیل محبوبیت زیادی که در سال‌های اخیر پیدا کرده است، اکنون به‌عنوان یک درمان ایمن و موثر برای کمک به کاهش وزن استفاده می‌شود. ما در این مقاله سعی داریم شما با طب سوزنی و روش‌های لاغری با طب سوزنی آشنا کنیم.

طب سوزنی برای لاغری چگونه  انجام می شود؟

سوزن‌های استفاده شده برای طب سوزنی نازک هستند و طراحی آنها طوری است که با کمترین دردیا خونریزی تاثیرگذار باشد. بطور کلی این سوزن‌ها به مدت 15 الی 30دقیقه در هر جلسه باقی می‌مانند که در طول جلسه ممکن است درمانگر به‌عنوان بخشی از تکنیک، سوزن‌ها را بلند کند یا بچرخاند. همچنین برای کاهش وزن، انجام طب سوزنی روی گوش تاثیر بیشتری دارد چون با تحریک نقاط خاصی از آن در متعادل شدن هورمون هایی که به کاهش اشتها کمک می‌کنند. بطورکلی طب سوزنی آرامبخش و با درد کم است و بر دو هورمون که به کاهش وزن کمک می‌کند می‌تواند تاثیر بگذارد:

گرلین : اشتها و تحریک غذا را کنترل می‌کند.

لپتین : ذخیره چربی و متابولیسم را تنظیم می‌کند.

با تحریک این دو هورمون در بدن توسط طب سنتی می‌توان هوس و اشتها را مهار کرد و هضم را بهبود می‌بخشد و متابولیسم فرد را افزایش می‌دهد.

طب سوزنی برای لاغری

طب سوزنی از چه روش هایی می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

یکی از عناصر اصلی طب سنتی چینی، طب سوزنی است که معمولا برای درمان و کاهش درد از آن استفاده می‌کردند. اما امروزه استفاده از طب سوزنی به منظور افزایش سلامتی کلی بدن به همراه کنترل استرس، درحال افزایش می‌باشد. طب سوزنی می‌تواند با تنظیم تولید هورمون ، بهینه سازی هضم، کاهش التهاب، بهبود متابولیسم، سرکوب اشتها، کاهش احتباس آب و بهینه سازی و کنترل سایر عملکردهای بدن که با افزایش وزن و لاغری مرتبط هستند، به کاهش وزن کمک کنند :

  • هضم غذا را بهبود می‌بخشد.
  • التهاب را کاهش میدهد
  • احتباس آب را متوقف می‌کند
  • تولید هورمون را کنترل می‌کند
  • متابولیسم را افزایش می‌دهد
  • خلق و خو را بهبود می‌بخشد
  • گوش درمانی برای طب سوزنی

چه اقداماتی را باید قبل از انجام طب سوزنی انجام می‌دهد؟

همان‌گونه که در دیگر مقالات وبسایت دکتر بانوکا گفته شده است، باید دانست که کسانی که قصد انجام اعمال طب سوزنی را دارند نیاز است با درمانگر تخصصی خود مشورت کنند. همچنین اگر مشکلات مزمن پوستی دارید، اگر تپش قلب دارید، در معرض خطر عفونت هستید، باردار هستید، اگر ایمپلنت یا پروتز دارید، حتما نیاز هست با درمانگر خود مشورت کنید. اگر این موارد گفته شده را رعایت کنید، فرآیند طب سوزنی برای شما بسیار موثرتر، مفیدتر و کم خطر تر می‌باشد.

جهت دریافت نوبت طب سوزنی در تهران  با بخش پذیرش کلینیک طب سنتی تماس حاصل نمائید.

(روی تصویر زیر کلیک کنید)

طب سوزنی برای لاغری

چه اقداماتی را باید در حین انجام طب سوزنی انجام داد؟

در طول انجام طب سوزنی برای چاقی لازم است متخصص طب سوزنی لازم است سوزن های نازکی را در نقاط حساس بدن وارد کند. قراردادن سوزن ها ممکن است برای سلامتجو احساس درد یا ناراحتی به همراه داشته باشد.  برای انجام طب سوزنی در هر فرد توسط متخصص و درمانگر ممکن است فرق داشته باشد و هر متخصصی از روش منحصر به فرد خود برای درمان استفاده کند. همچنین درمانگر لازم است برای انتخاب نوع درمانی که تاثیرگذاری بیشتری برای فرد داشته باشد، از شما در مورد علائم، شیوه زندگی و رفتارهای شما سوال کنند.

شایع‌ترین عوارض جانبی طب سوزنی چیست؟

بطور کلی انجام طب سوزنی عارضه کمی دارد و در گروه درمان های کم خطر طب سنتی می‌باشد.چنانچه طب سوزنی توسط متخصص و درمانگر ماهر و با تجربه انجام شود، میتوان گفت این روش درمانی فاقد عوارض جانبی جدی می‌باشد. همچنین لازم است برای انجام عمل طب سوزنی و کنترل عفونت، تمامی تجهیزات پزشکی مورد نظر به ویژه سوزن ها، کاملا  استریل شده و یکبار مصرف استفاده شود.

مراکز طب سوزنی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

طب سوزنی برای کاهش وزن در تهران و پیداکردن بهترین مرکز طب سوزنی معتبر در تهران همواره از دغدغه های سلامتجویان می‌باشد. هلدینگ سلامت دکتر بانوکا را می‌توان بعنوان یک مرکز معتبر طب سوزنی با داشتن متخصصین مجرب با رعایت کامل اصول بهداشتی است. همچنین باید تمامی تجهیزات استفاده شده یکبار مصرف شده و استریل شده باشد.

بهترین مرکز طب سوزنی برای لاغری

هزینه طب سوزنی برای لاغری

هزینه طب سوزنی برای لاغری به عوامل مختلفی بستگی دارد . به‌عنوان مثال قیمت طب سوزنی به تعداد جلسات طب سوزنی برای لاغری، به جنس سوزن‌ و تعداد سوزن های استفاده شده بستگی دارد. اگر ساکن تهران هستید و قصد انجام طب سوزنی برای لاغری را دارید، هلدینگ تخصصی دکتر بانوکا یکی از معتبرترین مراکز انجام طب سوزنی می‌باشد  برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با هزینه طب سوزنی می توانید با تماس هلدینگ سلامتی دکتر بانوکا از قیمت ها مطلع شوید.

برای رزرو نوبت متخصص طب سنتی می‌توانید هرروز از ساعت ۹ تا ۱۹ تماس بگیرید؛ و یا با پر کردن فرم دریافت مشاوره میتوانید درخواست کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

فهرست

4.8/5
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *