ماساژ ریلکسی چیست؟ قیمت و فواید ماساژ ریلکسی

قیمت ماساژ ریلکسی

فهرست

دسته بندی ها

ماساژ ریلکسی یک درمان سنتی بصورت دستی است و فواید زیادی برای بدن و عملکرد آن دارد. هدف اصلی ماساژ ریلکسی، آرامش و ریلکسیشن می‌باشد. این نوع ماساژ توسط درمانگر به شیوه ای ملایم برروی پوست برای کمک و بالابردن آرامش شما استفاده می‌شود. در این نوع ماساژ، ماسور با عضلات و مفاصل درگیر نمی‌باشد. ورز دادن ملایم و حرکات ریتمیک صاف و طولانی مدت فواید زیادی برای سلامتی و تندرستی شما عزیزان دارد و کمک میکند احساس شادابی داشته باشید. ما در هلدینگ سلامت دکتر بانوکا سعی داریم شما را با ویژگی‌های ماساژ ریلکسی آشنا کنیم و اینکه چرا افراد لازم است از این نوع ماساژ استفاده کنند.

فواید ماساژ ریلکسی چیست؟

بطور کلی ماساژ ریلکسی برای بدن بسیار مفید است و اگر بصورت منظم انجام شود مزایای زیادی دارد.  فواید ریلکسیشن عبارت‌اند از :

ماساژ ریلکسی..

  • درد کمر و گردن را تسکین می‌دهد.
  • رنگ و ظاهر پوست را بهبود می‌دهد.
  • باعث بهبود گردش مواد در بدن می‌شود.
  • فشار خون را می‌تواند برای مدتی کاهش دهد.
  • حرکت روده ، دستگاه گوارش، هضم کلی بدن را بهبود می‌بخشد.
  • سردرد های ناشی از گرفتگی ماهیجه ای را بهبود می‌بخشد.
  • خواب و کیفیت آنرا بهبود می‌بخشد.
  • خراش‌های جزئی پوست را بهبود می‌بخشد.
  • در بهبود آسیب های بافت نرم تسریع می‌بخشد.
  • شعاع حرکتی را بهبود می‌بخشد.
  • موجب افزایش آرامش و کاهش استرس می‌شود.

ماساژ ریلکسی به عنوان یک راهکار درمانی مناسب برای تمدد اعصاب است و موجب آرامش عمومی فرد می‌شود. هدف اصلی آن، کمک به فرد برای کنترل و بهبودی از استرس های زندگی روزمره است. با انجام ماساژ، عملکرد سیستم لنفاوی بهبود پیدا می‌کند که از طریق کمک به بیشتر شدن هضم غذا از راه بدن، سموم را از بدن دفع می‌کند.

هماهنطور که از نام این نوع ماساژ مشخص است، هدف اصلی ماساژ ریلکسی برای بیشتر شدن آرامش جسمی و روحی فرد است.  همچنین موجب افزایش دما ، جریان خون و تحریک مواد شیمیایی مثبت در بدن می‌شود. ماساژ ریلکسی با کاهش استرس و تنش عضلانی در سلامتجو احساس نشاط می‌شود. با توجه به اینکه ماساژ درمانی در بهبود و افزایش خون تاثیر دارد، درنتیجه اندام‌ها و پوست اکسیژن بیشتری دریافت کنند که این خود باعث دفع استرس و تنش و ایجاد آرامش کلی کمک می‌کند.

ماساژ ریلکسی

تفاوت بین ماساژ ریلکسی و ماساژ درمانی چیست؟

انجام ماساژ بطور کلی دارای انواع مختلفی می‌باشد که انتخاب نوع آن کاملا به سلیقه و نیازهای شما مرتبط است. دو نوع از رایج ترین سبک های ماساژ عبارت‌اند از: ماساژ ریلکسیشن و ماساژ درمانی . ما سعی داریم شمارا با تفاوت این دو نوع ماساژ برای بهترین انتخاب آشنا کنیم:

ماساژ ریلکسی :

هدف اصلی ماساژ ریلکسی کاهش استرس و افزایش آرامش ذهن و بدن است .  ماساژ ریلکسی در ریلکسی و شل شدن کلی بدن، تقویت سیستم عصبی، افزایش جریان خون و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن با تحریک غدد لنفاوی در فرد موثر است. این ماساژبرای افرادی که هفته یا ماه پر استرسی را گذرانده اند بسیار عالی است زیرا به بدن اجازه می‌دهد تا آرامش ذهن و بدن را بدست آورد و اصطلاحا شارژ شود. ماساژ ریلکسی را می‌توان با استفاده از روغن های ضروری ( روغنی که رایحه ای متمایز استخراج شده از گیاه را دارا می‌باشد)، حوله‌های گرم و آهنگ ریلکسی برای ماساژ را بهبود می‌بخشد.

جهت دریافت نوبت ماساژ ریلکسی با بخش پذیرش کلینیک طب سنتی تماس حاصل نمائید.

(روی تصویر زیر کلیک کنید)

ماساژ ریلکسی

ماساژ درمانی :

ماساژدرمانی، بطور مخصوص  برای درمان بدن است. ماساژ درمانی به کل بدن نگاه می‌کند و بعنوان درمان درد و اختلالات ساختاری و کمک به توانبخشی آسیبی است. درمانگران معمولا قبل از انجام ماساژ درمانی، از ارزیابی و آزمایش‌ها استفاده می‌کنند تا بفهمند چه ساختاری باعث ایجاد درد یا اختلال عملکرد بدن شده است. هنگامی که درمانگر علت درد یا ناراحتی شما را پیدا کنند، ماساژ بر روی درمان عضلاتی که باعث ایجاد درد در فرد می‌شود، بصورت متمرکز آغاز می‌شود. مزیت ماساژ درمانی این است که به تحریک گردش خون در مفاصل و عضلات آسیب دیده کمک کند که در نهایت به حذف یا کم شدن سمومی که ممکن است انباشته شده اند کمک کند.

ماساژ ریلکسی را از امروز شروع کنیم

ماساژ ریلکسیشن تاثیر زیادی در کاهش خستگی عضلات اظراب دارد. ماسور روی پشت، گردن، بازوها، پاها، با استفاده از حرکات ورز دادن ملایم و طولانی کار می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما درگیر این مشکلات گفته شده هستید، لازم است برای بهبود و کمک کردن آنها از خدمات هلدینگ تخصصی دکتر بانوکا بهره مند شوید. 

قیمت ماساژ ریلکسی

قیمت ماساژ ریلکسی بسته به مکان انجام ماساژ، مدت ماساژ، تجربه درمانگر و همچنین درمان های اضافی که ممکن است همراه با آن باشد، متفاوت است. نوع ماساژ چه کل بدن را مورد توجه قرار دهد و چه نواحی خاص تمرکز کند متفاوت است. هلدینگ تخصصی دکتر بانوکا یکی از معتبرترین مراکز انجام اعمال یداوی با بهره گیری از مجرب ترین متخصصین  طبق آخرین متدهای ماساژ درمانی ، ماساژ ریلکسی و ماساژ طب سنتی از خدمات ماساژ درمانی هلدینگ تخصصی دکتر بانوکا با بهره‌مند شوید.

برای رزرو نوبت متخصص طب سنتی می‌توانید هرروز از ساعت ۹ تا ۱۹ تماس بگیرید؛ و یا با پر کردن فرم دریافت مشاوره میتوانید درخواست کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

فهرست

4.8/5
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *