ماساژ صورت چیست؟ قیمت و خدمات ماساژ صورت در کلینیک طب سنتی

خواص ماساژ صورت

فهرست

دسته بندی ها

ماساژ صورت را می‌توان بعنوان یکی از بهترین روش‌ها برای جوانسازی پوست صورت دانست. ماساژ صورت را اگر می‌خواهید پوستی شاداب و جوان داشته باشید، در برنامه های روزانه مراقبت‌های پوستی خود بگنجانید. ماساژ صورت از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند و موجب شادابی پوست می‌شود و زیبایی خاصی را به صورت شما می‌دهد. باید دانست ماساژ صورت انواع مختلفی دارد که هریک بصورت مجزا دارای مزیت‌های خاصی برای صورت دارند.

ماساژ صورت برای پوست چه مزایایی دارد؟

ماساژ صورت به سلامت پوست کمک می‌کند و در عین حال از آن بعنوان نوعی ورزش برای پوست صورتتان در نظر گرفته می‌شود. در این روش با ایجاد حرکت‌های منظم عمل خونرسانی به سلول‌های پوستی صورت می‌پذیرد. با انجام ماساژ پوست، گردش مواد و ایجاد غذا رسانی در پوست صورت را سرعت می‌بخشد. با انجام ماساژ صورت در پایان خواهید فهمید که پوست شما شفاف تر و جوان تر شده است.

ماساژ صورت چه تاثیراتی دارد؟

  • موجب نگه داری سفتی عضلات صورت می‌گردد.
  • افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می‌‌گردد.
  • باعث از بین رفتن استرس و آرامش می‌شود.
  • برای درمان و بهبود سردرد موثر است.
  • موجب شادابی و طراوت پوست می‌شود.

آیا همه امکان استفاده از ماساژ صورت را دارند؟

ماساژ صورت را جهت سلامت و زیبایی می‌توان در نظر گرفت. نیاز است افرادی که دارای مشکلاتی مانند اگزما، خون مردگی یا لکه های شدید پوستی هستندقبل از انجام ماساژ حتما با درمانگر مشورت کنند. اگر در صورت خود جوش های بزرگ و عفونی دارید، بهتر است ماساژ‌صورت پس از بهبودی کامل انجام شود، بدلیل اینکه عفونت به نواحی دیگر پوست نرسد. همینطور افرادی که جراحی زیبایی، تزریق ژل و … انجام داده اند نیاز است قبل از انجام خدمات ماساژ با پزشک خود مشورت کنند.

ماساژ صورت به چه نحوی انجام می‌شود؟

ماساژ از طریق دست و هم با استفاده از دستگاه ماساژ می‌توان انجام داد. با این وجود، در کنار این گفته شده، استفاده از ماساژورهای حرفه ای در کلینیک های ماساژ درمانی باعث گرفتن نتایج بهتری می‌شود. انجام ماساژ بدلیل حساسیت و اینکه بسیار تخصصی است اگر توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود، اثرات نامطلوبی بر سلامت بدن شما داشته باشد.

پیش از انجام ماساژ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از انجام ماساژ باید صورت خود را کاملا تمیز بشویید و آرایش را کاملا پاک کنید. در ادامه دستان خود را تمیز بشورید و می‌توانید به‌کمک حوله، صورت و دست خود را خشک کنید. در حین ماساژ اگر می‌خواهید از روغن استفاده کنید، برای باز کردن منافذ پوست از بخور استفاده کنید. این کار موجب جذب بیشتر روغن به داخل پوست می‌شود.

در زمان انجام ماساژ باید چه نکاتی را انجام داد؟

برای انجام ماساژ‌صورت بهتر است ضمن داشتن آرامش، به آرامی و با دقت انجام شود. همچنین لازم است میزان فشاری که به پوست صورت وارد می‌شود باید متوسط باشد و دقت شود پوست کشیده نشود.

در چه قسمت هایی ماساژ صورت انجام می‌شود؟

بطور کلی ماساژ در چند قسمت از صورت انجام می‌شود:

  • قسمت پایینی چشم
  • بالا و پایین لب
  • بینی
  • بالای ابروها
  • پیشانی
  • روی گونه ها

جهت دریافت نوبت ماساژ صورت با بخش پذیرش کلینیک طب سنتی تماس حاصل نمائید.

(روی تصویر زیر کلیک کنید)

ماساژ صورت

ماساژ صورت و لنز چشمی

اگر از لنز چشمی استفاده می‌کنید، حتما قبل از شروع ماساژ اقدام به خارج کردن آن از چشمان خود کنید. زیرا در حین ماساژ پلک ها و اطراف چشم و با انجام حرکات فشاری، ممکن است برای چشمان خطرناک باشد. کسانیکه دارای خون مردگی ویا التهاب پوست هستند، ماساژ درمانی تا پس از بهبودی کامل انجام نگردد.

پاکسازی و سفت کردن صورت از طریق ماساژ

صورت مشابه دیگر اعضای بدن نیاز به مراقبت و درمان دارند، و داشتن پوستی سالم و شفاف نشانگر سلامت عمومی بدن است. ماساژ صورت به نوبه خود موجب پاکسازی و سفت شدن عضلات بطور همزمان می‌شود. این روش علاوه بر جلوگیری از پیری زودرس پوست، ظاهری زیبا هم برای شخص فراهم می‌کند.

ابزارهای مورد استفاده برای ماساژ درمانی

درمانگران با توجه به نوع و نیاز مراجعان، وسایل و ابزارهای لازم را آماده و در زمان ماساژ از آنها استفاده می‌کنند.

آیا ماساژ صورت در زیبا سازی پوست تاثیرگذار است؟

ماساژ صورت را را می‌توان بعنوان ورزش برای عضلات پوست دانست و موجب بهتر شدن گردش خون در صورت می‌شود. در نتیجه این کار اکسیژن رسانی بیشتر به سلول‌های پوست انجام می‌شود و مواد غذایی به سلول‌ها می‌رسد که این خود موجب افزایش طراوت و شادابی و روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌گردد.

بهترین مرکز ماساژ صورت

استفاده کردن از روغن در ماساژ

استفاده از روغن در حین انجام ماساژ‌صورت موجب می‌شود دستتان به راحتی بر روی پوست صورت حرکت کند . نیازهای پوست با توجه به مواد معدنی و ویتامین‌ های موجود برطرف گردیده و از طریق ماساژ سریعا جذب شده و به زیبایی و بهبود پوست کمک می‌کند.

روغن های مناسب برای انواع پوست

پوست خشک

  • روغن نارگیل یا روغن آرگان

برای پوست متوسط

  • روغن بادام یا ججوبه

برای پوست چرب

  • روغن ججوبه یا مرطوب کننده مورد علاقه

ماساژ صورت در هلدینگ تخصصی دکتر بانوکا

هلدینگ تخصصی دکتر بانوکا به عنوان مرکز تخصصی طب سنتی می‌باشد . این مرکز تخصصی طب سنتی را می‌توان بعنوان یک مرکز معتبر در تهران دانست و شما می‌توانید با اطمینان خاطر برای انجام خدمات ماساژ اقدام نمائید . ماساژ درمانگران در هلدینگ سلامت دکتر بانوکا گواهی و مجوزهای لازم را دارا می‌باشند و از مهمترین ویژگی های هلدینگ دکتر بانوکا، استفاده از متخصصان مجرب و با تجربه می‌باشد. همچنین کلیه خدمات ماساژ درمانی در کلینیک تخصصی دکتر سریتا انجام می‌گیرد.

خدمات ماساژ توسط چه شخصی انجام می‌شود؟

کلیه خدمات ماساژ توسط متخصصین مهارت دیده در هلدینگ تخصصی دکتر بانوکا انجام می‌شود. همچنین ما در هلدینگ دکتر بانوکا از ماسور خانم برای مراجعه کنندگان خانم و ماسور آقا برای مراجعه کنندگان آقا اقدام به خدمات ماساژ درمانی صورت می‌کنیم.

رعایت بهداشت در هلدینگ سلامت دکتر بانوکا

هلدینگ تخصصی دکتر بانوکا تمامی لوازم و تجهیزات و مراحل انجام کار با رعایت کامل نکات بهداشتی انجام می‌گیرد و شما می‌توانید با اطمینان خاطر اقدام به انجام خدمات ماساژ‌صورت نمائید.

برای رزرو نوبت متخصص طب سنتی می‌توانید هرروز از ساعت ۹ تا ۱۹ تماس بگیرید؛ و یا با پر کردن فرم دریافت مشاوره میتوانید درخواست کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

فهرست

4.8/5
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *