بادکش و حجامت در منزل + جدول قیمت ها

بادکش و حجامت در منزل

بادکش و حجامت یک درمان شفابخش باستانی است و از موثرترین انواع درمان‌ در حوزه طب سنتی است. هزاران سال است درمانگران، از آن بعنوان طب جایگزین برای بهبود جریان خون و ازبین بردن رکود، کاهش درد و بخصوص پیشگیری در برابر ابتلا به انواع بیماری‌ها و محافظت از بدن استفاده می‌کنند. روشهای مختلفی برای انجام حجامت و بادکش وجود دارد. همچنین خدمات حجامت و بادکش درمانی باید در مراکز دارای مجوز بادکش و حجامت انجام شود.

بادکش در منزل تهران

بادکش در منزل و خدمات بادکش در منزل یک روش درمانی در طب سنتی باستانی برای بهبود جریان خون و از بین بردن رکود (انسداد) مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع درمان با بادکش ،با توجه به نوع بیماری و بر اساس اهداف طب سنتی که دارید،  متفاوت است. یک روش انجام بادکش درمانی از طریق گرم کردن و قراردادن لیوان هایی که معمولا از جنس شیشه هستند و بر روی پوست قرار داده می شوند، می باشد. بدین صورت که با گرم کردن هوای درون فنجان، خلاء ایجاد می‌شود و با قراردادن روی پوست، باعث کشیده شدن بافت پوست به داخل فنجان می شود. این کار موجب شل شدن بافت همبند و همچنین باعث انجام بهبودی تسکین و کاهش دردها و بخصوص افزایش جریان خون در بدن می‌شود. فنجان‌ها اغلب در قسمت پشت، گردن و شانه‌ها یا محل دردقرار داده می‌شوند.

انجام بادکش و حجامت تحت نظر متخصص طب سنتی

همینطور اگر انجام بادکش و حجامت را به افراد غیر حرفه ای واگذار کنید، ممکن است موجب به خطر افتادن سلامتی خود باشد. بنابراین با مراجعه به کلینیک های طب سنتی معتبر، به شما پیشنهاد می کنیم بادکش و حجامت و دیگر اعمال یداوی را انجام بدهید. طریقه انجام بادکش و حجامت در منزل یکی از پرکاربردترین سوالات کاربران می‌باشد. ما در این مطلب نحوه و هزینه انجام بادکش و حجامت و مزایای آن را با شما بیان می کنیم.

قیمت بادکش در منزل تهران

بادکش در منزل یکی از موثرترین و رایج ترین روش های سنتی و جایگزینی خوب برای جایگزین درمان های دارویی است. بادکش درمانی، بطور کلی برای درمان بیماری هایی مانند کمردرد، کم‌خونی، می‌باشد و برای درمان بیماری های مختلف در طب سنتی به کار می رود.بادکش در منزل تهران به دو روش خشک یا مرطوب انجام می شود. اگر ساکن تهران هستید و قصد انجام بادکش در منزل را دارید اما امکان مراجعه حضوری در کلینیک را ندارید، کلینیک تخصصی دکتر سریتا، یکی از معتبرترین مراکز انجام اعمال یداوی طب سنتی می باشد. با انجام خدمات بادکش در خانه مثل بادکش کمر در منزل، بادکش صورت، بادکش تخمدان، بادکش شکم بادکش گرم و بادکش رحم درمان بسیاری از بیماری هانقش مهمی را ایفا می کند و توسط متخصصین طب سنتی تجویز می شود. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت قیمت بادکش در منزل ، قیمت بادکش صورت ، قیمت بادکش تخمدان و رحم ، قیمت بادکش کمر ، هزینه بادکش ، هزینه بادکش شکم ، هزینه بادکش گرم با بخش پذیرش کلینیک طب سنتی دکتر سریتا در تماس باشید.

بادکش در درمان، کنترل و بهبود چه بیماری هایی موثر است؟

بادکش برای درمان اختلالات ریه و موارد زیر به طور سنتی استفاده می شود :

• آسم
  • فلج
  • بیماری‌های گوارشی
  • برونشیت
  • سرفه کردن

جهت دریافت نوبت بادکش و حجامت با بخش پذیرش کلینیک طب سنتی تماس حاصل نمائید.

بادکش در تهران

عوارض جانبی بادکش درمانی چیست ؟

بطور معمول ،انجام بادکش، غالبا باعث ایجاد علائم پوستی می‌شود. این عارضه بدلیل تجمع خون به سطح پوست می‌باشد . همچنین برای سلامتجویانی که اختلالات خونریزی مانند هموفیلی دارند و یا تحت درمان با داروهای ضد انعقاد هستند، ممکن است بادکش بهترین گزینه درمانی نباشد. افراد مبتلا به این شرایط قبل از انجام بادکش، باید در مورد معایب و مزایای آن با پزشک طب سنتی مشورت کنند. همچنین بادکش درمانی نباید در قسمت های پوستی ملتهب، دارای سوختگی، عفونت یا زخم‌های باز انجام شود.

حجامت در منزل تهران

حجامت یک روش درمان موثر در طب سنتی است و برای درمان و کمک به تسکین درد در نقاط مختلف بدن، التهاب، جریان خون، آرامش و حتی به عنوان یک ماساژ عمیق می توان استفاده کرد. حجامت درمانی انواع گوناگونی دارد و برای درمان بیماری از نقاط مختلف بدن حجامت گرفته می‌شود. بطور کلی دو نوع حجامت عام و خاص از موثرترین و شناخته شده ترین انواع حجامت می‌باشد. بدین روش که محل انجام حجامت عام بین دو کتف است و در خط وسط مابین مهره‌های ۵-۳ کمر انجام می شود. همینطور  حجامت خاص برای نقاط مختلف بدن جهت درمان کبد چرب، جوش، آکنه و … انجام می شود.

انجام حجامت تحت نظر متخصص طب سنتی

ما برای افرادی که امکان مراجعه حضوری به کلینیک را ندارند و ساکن تهران هستند، خدمات حجامت درمانی در منزل را فراهم نموده ایم. یکی از معتبرترین مراکز انجام اعمال یداوی طب سنتی در تهران کلینیک طب سنتی دکتر سریتا می باشد. در این مرکز خدمات یداوی مانند  بادکش درمانی، حجامت، ماساژ درمانی، طب سوزنی و فصد خون با رعایت کامل اصول بهداشتی انجام می شود..

قیمت حجامت در منزل

قیمت حجامت در منزل با توجه به نوع آن، متفاوت است. بطورکلی، حجامت در منزل به دو روش عام و خاص انجام می شود. حجامت را می توان نوعی سم زدایی در طب سنتی در نظر گرفت . حجامت باعث دفع سموم از بدن می‌گردد و سلامت عمومی بدن را بهبود می‌دهد. قیمت حجامت در منزل یکی از پرتکرار ترین سوالات کاربران می باشد. بنابراین در جدول زیر، لیست قیمت حجامت در منزل را برایتان آورده ایم.

هزینه حجامت عام در منزل ۱۴۰۱ بر اساس مسیر تعیین می‌گردد
هزینه حجامت خاص در منزل ۱۴۰۱ بر اساس مسیر تعیین می‌گردد
هزینه بادکش در منزل ۱۴۰۱ بر اساس مسیر تعیین می‌گردد
برای رزرو نوبت حجامت در هلدینگ سلامت دکتر بانوکا

می‌توانید هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ با شماره تلفن‌  ۸۸۱۷۴۷۰۰-۰۲۱  تماس بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

2.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله