تهران فصد خون را در کدام مراکز تجربه کنیم؟

فهرست

دسته بندی ها

تهران فصد خون همان عبارتی است که هنگام جست‌وجوی کلینیک طب سنتی معتبر برای انجام فصد خون در اینترنت جست‌وجو می‌کنیم. فصد خون یکی از روش‌های درمانی با استفاده از خون‌گیری در طب سنتی است.

مراکز طب سنتی زیادی در تهران وجود دارد که خدمات فصد خون طب سنتی را ارائه می‌دهند. اما چگونه باید یک مرکز طب سنتی را انتخاب کرد؟ یک مرکز طب سنتی خوب در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه مواردی را برای انتخاب یک مرکز طب سنتی برای انجام فصد خون در تهران باید در نظر گرفت؟

احتمالا جست‌وجوهای زیاد عبارت تهران فصد خون در گوگل به این دلیل است فصد خون یکی از روش‌های خون‌گیری و حفظ تعادل مزاج در طب سنتی است. در این روش درمانی، یک پزشک متخصص طب سنتی یک برش یا سوراخ در دیوارۀ یک رگ خاص ایجاد می‌کند و به این ترتیب خون با فشار از بدن خارج می‌شود.

از فصد خون تهران یا سایر شهرها می‌توان برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده کرد. از جمله اصلی‌ترین فواید فصد خون می‌توان به کاهش غلظت خون و کاهش پرخونی اندام‌های بدن اشاره کرد.

یک کلیک تا
درمان با طب سنتی

در تهران فصد خون را در چه مراکزی انجام دهیم؟

در تهران فصد خون را باید در مراکزی انجام داد که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • داشتن تاییدیه وزارت بهداشت؛
  • داشتن پزشک‌های متخصص در حوزۀ طب سنتی و دارای مدرک معتبر که تخصص و تجربۀ کافی را در این زمینه دارند.
  • رعایت کامل اصول بهداشتی و استفاده از ابزارها و وسایل استریل‌شده؛
  • حتما قبل از تجویز فصد خون یا دیگر روش‌های درمانی طب سنتی، فرد مراجعه‌کننده توسط یک پزشک متخصص طب سنتی معاینه شود و از تمام مراحل درمان و فواید و عوارض احتمالی آن‌ آگاهی پیدا کند.

در تهران فصد خون را می‌توان در منزل نیز انجام داد. البته لازم به ذکر است که فصد خون در منزل نیز بعد از معاینه و تجویز یک پزشک متخصص طب سنتی و توسط پزشک انجام می‌شود. یکی از مزایای فصد خون در منزل این است که افرادی که مشغلۀ زیادی دارند یا به دلیل بیماری یا سن بالا یا هر دلیل دیگری قادر نیستند به صورت حضوری به کلینیک طب سنتی یا مراکز فصد خون در تهران مراجعه کنند، می‌توانند از ویزیت آنلاین و حضوری استفاده کنند و برای فصد خون نوبت بگیرند.

هزینه فصد خون در منزل با هزینه فصد خون در مراکز فصد خون تهران تفاوت چندانی ندارد و بیمار می‌تواند تنها با پرداخت مقداری هزینۀ بیشتر که براساس فاصلۀ منزل تا مرکز فصد خون محاسبه می‌شود، از خدمات فصد خون مراکز تهران بهره ببرد.

در تهران فصد خون را با چه تدابیری انجام می‌دهند؟

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان هنگام انتخاب یک مرکز فصد خون در تهران انجام داد این است که در مورد تدابیری که این مرکز فصد خون قبل، هنگام و بعد از فصد ارائه می‌دهد سوال کنیم. در تهران فصد خون باید در مرکزی انجام شود که تدابیر زیر را قبل از انجام فصد انجام دهد:

  • به محدودیت سنی انجام فصد خون توجه کند. بیماری که از خدمات فصد خون استفاده می‌کند نباید کمتر از 14 سال و بیشتر از 60 الی 70 سال سن داشته باشد.
  • بیمار قبل از فصد خون باید توسط یک پزشک متخصص طب سنتی معاینه شود. یک پزشک متخصص عواملی مانند سن بیمار، مزاج بیمار، چاقی یا لاغری بیمار، محل سکونت بیمار، ضعف معده یا کبد و فصل و زمان انجام فصد را مورد بررسی قرار می‌دهد.
  • فرد بیمار را نسبت به کارهایی که باید قبل از فصد انجام دهد یا انجام ندهد آگاه کند. به عنوان مثال بیمار نباید قبل از فصد استحمام کند یا رابطه جنسی داشته باشد یا از بی‌خوابی یا گرسنگی رنج ببرد.

در تهران فصد خون باید در مرکزی انجام شود که تدابیر زیر را در هنگام فصد خون انجام می‌دهند:

  • پزشک متخصص یا پرستار باید مدام نبض و فشار خون بیمار را بررسی کند و در صورت مشاهده علائمی مانند تغییر نبض، تغییر فشار خون، رنگ پریدگی صورت بیمار، احساس حالت تهوع یا استفراغ در بیمار، بی‌حالی یا غش کردن بیمار، کاهش سطح هوشیاری بیمار یا شروع سکسکه در بیمار فصد را متوقف کند.

در تهران فصد خون باید در مرکزی انجام شود که تدابیر زیر را بعد از فصد خون انجام دهد:

  • بیمار را از کارهایی که باید یا نباید بعد از فصد انجام دهد آگاه کند. به عنوان مثال بیمار بعد از فصد نباید حرکات یا فعالیت‌های سنگین داشته باشد.
  • پزشک متخصص یا پرستار بعد از فصد محل برش را ضدعفونی و پانسمان کند و مطمئن شود که خونریزی بیمار متوقف شده است.
تصویر گرفتن نبض در حین فصد خون در طب سنتی، کلینیک دکتر بانوکا
در حین فصد خون پزشک باید مدام بیمار را بررسی کند و در صورت مشاهده علائمی مانند تغییر نبض، تغییر فشار خون، رنگ پریدگی صورت بیمار، احساس حالت تهوع یا استفراغ در بیمار، بی‌حالی یا غش کردن بیمار، کاهش سطح هوشیاری بیمار یا شروع سکسکه در بیمار فصد را متوقف کند.

در تهران فصد خون را در کدام کلینیک انجام دهیم؟

در تهران فصد خون در مراکز و کلینیک‌های طب سنتی زیادی انجام می‌شود. یکی از این کلینیک‌ها، کلینیک طب سنتی دکتر سریتا است. کلینیک طب سنتی دکتر سریتا توسط یک تیم حرفه‌ای از متخصصان فارغ التحصیل از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اداره می‌شود. این مرکز طب سنتی در تهران دارای مجوز از وزارت علوم بهداشت است.

این مرکز خدمات متنوعی را ارائه می‌کند و مراجعه‌کنندگان می‌توانند علاوه بر طب ایرانی (سنتی) از خدمات درمانی طب‌ سوزنی زیر نظر پزشکان متخصص طب سنتی استفاده کنند. ویزیت مراجعان در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا به دو صورت حضوری و آنلاین قابل انجام است و برای بهره‌برداری از خدمات این کلینیک می‌توانید با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

برای رزرو نوبت متخصص طب سنتی می‌توانید هرروز از ساعت ۹ تا ۱۹ تماس بگیرید؛ و یا با پر کردن فرم دریافت مشاوره میتوانید درخواست کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

فهرست

4.8/5
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *