فصد خون در تهران

فهرست

دسته بندی ها

فصد خون در تهران + شماره تلفن کلینیک‌ ها و لیست مراکز معتبر

فصد خون در تهران بایستی در کلینیک‌ها و مراکز معتبر انجام شود. این روش از طب سنتی توسط متخصصین مجرب انجام می‌شود. در ابتدا لازم است که بدانید فصد خون تنها و تنها به دلیل حساسیت بسیار بالا بایستی توسط پزشک متخصص طب سنتی انجام شود. هم اکنون در تهران مراکز مختلف فصد خون آماده ارائه خدمات رسانی به مراجعان می‌باشند. در این بخش از خدمات هلدینگ سلامت دکتر بانوکا می خواهیم بهترین مرکز فصد خون در تهران را به شما معرفی نمائیم.

نوبت دهی فصد خون در تهران

فصد خون در تهران

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا بهترین مرکز فصد خون در تهران

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا به عنوان یکی از بهترین مراکز فصد خون ،با بهره گیری از تخصص و دانش متخصصان حرفه‌ای طب سنتی همواره آماده خدمت رسانی به مراجعان محترم می‌باشد. شما نیز می‌توانید با دریافت نوبت به صورت حضوری و آنلاین از انجام فصد خون نیز بهره‌مند شوید. کلینیک طب سنتی دکتر سریتا دارای مجوز از وزارت علوم بهداشت است و متخصصان طب سنتی فعال در این مرکز فارغ التحصیل از دانشگاه های علوم پزشکی کشور می‌باشند.

 

به کلینیک طب سنتی دکتر سریتا ، مرکز فصد خون ، در تهران خوش آمدید

پرسنل و پزشکان دکتر سریتا آماده ارائه خدمات رسانی در مرکز فصد خون به شما کاربران گرامی در زمینه خدمات طب سنتی از قبیل درمان با داروهای طبیعی، اعمال یداوی و… می باشند. جهت تعیین وقت آنلاین و حضوی باشماره های 02188174700- 02188207836 تماس حاصل نمایید.

چرا کاربران کلینیک طب سنتی دکتر سریتا را انتخاب می کنند؟

  • بکارگیری پرسنل حرفه‌ای و پزشکان متخصص طب سنتی
  • انجام فصد با کیسه‌های مخصوص و سوزن کره ای
  • رعایت تمامی نکات بهداشتی و ایجاد محیطی استریل در فضای درمان
  • ایجاد فضایی دوستانه میان بیمار و پزشکان

توجه: فصد خون را فقط پزشکان طب سنتی در مراکز فصد خون بایستی انجام دهند. افراد غیر متخصص به هیچ وجه مجوز انجام چنین خدماتی را ندارند.

فصد خون را فقط پزشکان طب سنتی در مراکز فصد خون بایستی انجام دهند. افراد غیر متخصص به هیچ وجه مجوز انجام چنین خدماتی را ندارند.

فصد خون چیست ؟

معنی لغوی فصد خون “رگ زدن” است.  پزشکان طب سنتی با پیدا کردن یک رگ از بدن بیمار اقدام به گرفتن خون می نمایند. در سالهای قدیم، پزشکان طب سنتی فصد خون را به صورت دستی و سنتی انجام می‌دادند، اما با پیشرفت تکنولوژی روش های انجام فصد خون مدرن تر شده و به مراتب میزان درد و عوارض آن کاهش یافته است.

مراکز فصد خون در تهران

در زمان جستجوی کلینیک طب سنتی معتبر باید آن‌هایی را انتخاب نمائید که دارای مجوز وزارت بهداشت هستند.

مراحل انجام فصد خون

پیش از انجام فصد خون لازم است بیمار، مراحل مختلفی را بگذارند تا فصد خون ایمنی داشته باشد.

  • مرحله اول:

دریافت اطلاعات بیمار در مورد بیماری های زمینه‌ای مانند دیابت، فشار خون، ناراحتی قلبی و …

  • مرحله دوم:

مصرف دخانیات دارند یا خیر

  • مرحله سوم:

کنترل فشار خون

  • مرحله چهارم

بررسی غلظت خون

  • مرحله آخر

انجام فصد خون

کسب مجوز و استاندارد فصد خون در تهران

تمامی کلینیک‌های طب سنتی که خدمات درمانی از یداوی از قبیل فصد، حجامت، ماساژ و … را انجام می دهند بایستی استانداردهای تعیین شده از سوی وزارت بهداشت را رعایت نمایند.

رعایت نکات بهداشتی

تمامی تجهیزات و همچنین فضای اتاق در مراکز فصد خون بایستی دارای شرایط بهداشتی اتاق‌های عمل سرپایی باشند. استفاده از وسایل غیر استریل و انجام فصد خون در فضای غیر بهداشتی سلامت بیمار را در معرض خطر قرار می‌دهد.

[aparat id=’vcIsm’]

انجام فصد خون توسط متخصص طب سنتی

متخصصین طب سنتی همگی دردانشگاه های علوم پزشکی و تخصص خود را در زمینه طب سنتی – ایرانی از دانشگاه های علوم پزشکی اخذ نموده اند. بنابراین تنها متخصصان طب سنتی با آگاهی از این علم تنها مجاز به انجام فصد خون درتهران و دیگر شهرستان ها می باشند. نکته مهم دیگر این است که پیش از انجام فصد خون بایستی توسط متخصص طب سنتی ویزیت شوید و در صورت تشخیص ایشان اقدام به انجام فصد خون نمائید.

فصد خون با سرم یا بدون سرم ؟

با حضور در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا می‌توانید از خدمات متنوع طب مکمل با نظارت فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور استفاده کنید. فصد خون با سرم یکی از اصلی‌ترین سوالات کاربران پیش از انجام این کار خطیر پزشکی می باشد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ، اگر چه فصد خون با سرم دارای فواید خود است، اما بر اساس نظر پزشکان پیشنهاد می شود، فصد خون بدون تزریق سرم انجام شود ؛ چرا که بدون تزریق سرم اثر و ماندگاری آن افزایش می یابد.

یک کلیک تا
درمان با طب سنتی

فصد خون و کاهش فشار خون

فصد خون در درمان فشار خون در افراد موثر است، مطالعاتی که بر روی افراد دارای اضافه وزن انجام شده نشان می‌دهد فصد خون در این گروه از افراد موجب کاهش فشار خون می‌شود، که این موضوع مشکلاتی چون حمله قلبی، نارسایی قلبی، بیماری‌های مرتبط با عروق و خطر سکته را کاهش می‌دهد. این مطالعه همچنین نشان داد که فصد موجب کاهش ضربان قلب و سطح گلوکوز خون می‌شود.

همچنین در این روش می‌توان خون را با رضایت بیمار به بانک‌های خون اهدا کرد و در بیماری‌های غیر مسری، اطمینان داشت که این انتقال خون برای فرد گیرنده مشکلی ایجاد نمی‌کند. فصد خون برای درمان بیماری هموکروماتوز (بیماری که اثر تجمع بیش از حد آهن در بدن ایجاد می‌شود)  موثر واقع شده است.

شما می‌توانید برای آگاهی از درمان‌های طب سنتی در رابطه با دیابت به مقالات کلینیک طب سنتی دکتر سریتا مراجعه کنید اما فصد خون روش درمانی است که برای درمان کاهش فشار خون بالا توصیه می‌شود. در این روش کاهش حجم خون، کاهش فشار خون را به ارمغان می‌آورد.

برای رزرو نوبت متخصص طب سنتی می‌توانید هرروز از ساعت ۹ تا ۱۹ تماس بگیرید؛ و یا با پر کردن فرم دریافت مشاوره میتوانید درخواست کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

فهرست

4.8/5
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *