بهترین مراکز بادکش در تهران + آدرس و شماره تماس مطب

بهترین مراکز بادکش درمانی

مرکز بادکش در تهران برای انجام اعمال یداوی طب سنتی در نظر گرفته می‌شود. اگر انجام خدمات بادکش را در مراکز و توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود، ممکن است سلامتی خود را به خطر بیاندازید. بادکش را می‌توان نوعی سم زدایی از بدن دانست و همینطور، جایگزین خوبی برای درمان‌های دارویی. بنابراین، می‌توانید برای انجام خدمات بادکش درمانی ، بادکش کمر ، بادکش گرم ، بادکش شکم ، بادکش رحم و تخمدان توسط متخصصین طب سنتی با مراجعه به معتبرترین و بهترین مراکز انجام اعمال بادکش در تهران با بخش پذیرش کلینیک تخصصی دکتر سریتا جهت دریافت نوبت در تماس باشید.

مرکز بادکش درمانی

مرکز بادکش درمانی و خدمات بادکش یکی از قدیمی ترین درمان‌ هایی که برای دفع سموم ازبافت و اندام های بدن است . همچنین بادکش یکی از موثرترین انواع راه های درمانی شفابخش باستانی است و هزاران سال مردم از آن برای کسب آرامش و سلامتی ، کاهش درد ، گردن درد ، سردرد ، بهبود جریان خون و سایر مشکلات استفاده می‌شود. بطور کلی انجام بهترین بادکش در تهران شامل قرار دادن فنجان بر روی پوست برای ایجاد مکش و پروسه درمان می‌باشد.

مراکز بادکش در تهران

بادکش در درمان چه بیماری‌هایی موثر است؟

بادکش نوعی درمان جایگزین می‌باشد و مردم بیشتر از آن برای تسکین مواردی که باعث ایجاد درد می‌شود، استفاده می‌کنند. حتی برخی از تجربیات درمانگران نشانگر این بوده که به مشکلات سلامتی مزمن (مداوم) نیز کمک می‌کند. بادکش ممکن است علائم زیر را کاهش دهد :

• آرتریت، از جمله آرتریت روماتوئید
  • کمر درد، شانه درد، زانو درد و گردن درد
  • مشکلات تنفسی، مثل آسم
  • سندرم تونل کارپال
  • اختلالات گوارشی، مثل بیماری روده تحریک‌پذیر
  • سردرد ، میگرن

نحوه انجام بادکش درمانی زیر نظر متخصص طب سنتی

درمان با بادکش با توجه به نوع بیماری و براساس اهداف طب سنتی که دارید، متفاوت است. از رایج‌ترین روش‌ها جهت انجام بادکش درمانی، از طریق گرم کردن و قراردادن لیوان هایی بر روی پوست که معمولا از جنس شیشه هستند استفاده می‌شود. بدین روش که با گرم کردن هوای درون فنجان باعث ایجاد خلاء می‌شود. پس از قراردادن فنجان بر روی پوست، پوست به همراه بافت عضلانی آن به داخل فنجان مکیده می شود . این کار موجب شل شدن بافت هم‌بند پوست، موجب تسکین، کاهش دردو افزایش جریان خون در بدن می‌شود. محل قرارگرفتن فنجان‌ها معمولا در قسمت پشت ، شانه‌ها، گردن یا محل درد می‌باشد.

روش‌های انجام بهترین بادکش در تهران

روش‌های مختلفی برای انجام بهترین بادکش در تهران وجود دارد. از رایج‌ترین روش‌های انجام آن در مرکز بادکش درمانی در شمال تهران عبارتند از :

• خشک
  • مرطوب

بهترین مراکز بادکش در تهران + آدرس و شماره تماس بدن

بادکش خشک

زمانی که برای بادکش درمانی به کلینیک مراجعه می نمائید، درمانگر فنجان‌ها را با استفاده از یک ماده قابل اشتعال مانند پنبه آغشته به الکل را درون فنجان آتش زده که این خود موجب گرم شدنش می شود. گرما اکسیژن را تخلیه کرده و خلاء ایجاد می‌کند. با خاموش شدن آن، فنجان را برعکس کرده و روی پوست شما گذاشته می‌شود. نیروی خلاء ، رگ‌های خونی و پوست را به درون فنجان می‌کشد.

بادکش خشک از طریق روش های نوین

در این روش از بادکش درمانی خشک، برای ایجاد خلاء داخل فنجان، از پمپ لاستیکی بجای آتش استفاده می‌شود. گاهی اوقات حتی درمانگران از فنجان های سیلیکونی بدلیل وجود قابلیت حرکت بر روی پوست ، استفاده می‌کنند.

بادکش مرطوب

بادکش مرطوب به مدت حدوده  3 دقیقه با قراردادن فنجان بر روی پوست، مکش ملایمی را انجام می‌شود. درمانگر از یک وسیله تیز مانند سوزن برای ایجاد خراش روی پوست سلامت‌جو قبل و گاهی بعد از انجام بادکش استفاده می‌کند . سپس در حین انجام عمل بادکش ، سموم موجود در خون از طریق خراش‌های ایجاد شده روی پوست دفع می شود.

بهترین مرکز بادکش درمانی در تهران

عوارض جانبی بادکش درمانی

بطور کلی انجام بادکش درمانی عارضه کمی دارد  و در گروه درمان های کم خطر در نظر گرفته می شود. معمولا بادکش در مرکز بادکش درمانی در تهران موجب بروز علائم پوستی می‌شود. این عارضه بخاطره تجمع خون در سطح پوست ایجاد می‌شود. با این حال عوارضی که ممکن است حین یا بعد از انجام بادکش تجربه کنید عبارت‌اند از :

• احساس خستگی یا گیجی در حین انجام درمان
  • احساس حالت تهوع
  • جا انداختن لبه فنجان بر روی پوست پس از انجام بادکش
  • بروز تنش یا درد عضلانی
  • عفونت‌های پوستی، خارش یا جای زخم

در برخی موارد، احتمال بروز عفونت پوستی وجود دارد اما خطرناک نیست و قابل کنترل است. اگر درمانگر برای تمیزکردن و کنترل عفونت، قبل و بعد از جلسه درمان از شیوه های صحیح برای تمیزکردن استفاده کند، از بروز عفونت جلوگیری می‌شود. همچنین ممکن است بادکش برای سلامتجویان بهترین گزینه درمان نباشد بنابراین پیشنهاد می شود پیش از انجام بادکش با متخصص طب سنتی مشورت نمایند.

چه کسانی بادکش درمانی نباید انجام دهند ؟

از آنجاییکه اطلاعات و سابقه کامل و دقیقی درباره طب سنتی و مکمل ها در دوره بارداری موجود نیست، در این دوره باید احتیاط بیشتری کرد و از انجام بادکش درمانی خودداری نمود. همچنین در صورت دارا بودن شرایط زیر، از انجام بادکش خودداری شود :

• اختلالات خونریزی مانند هموفیلی
  • بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس
  • مشکلات لخته شدن خون مانند ترومبوز ورید عمقی یا سابقه سکته مغزی
  • تشنج (صرع)

مرکز بادکش در شمال تهران

اگر شما سلامت‌جویان محترم به دنبال بادکش در شمال تهران هستید و به دنبال بادکش در ولیعصر و یا تجریش یا دیگر نقاط تهران می‌گردید، برای استفاده از خدمات بادکش درمانی کلینیک طب سنتی دکتر سریتا به صورت حضوری به میدان ونک، خیابان توانیر، کوچه ترابنده، پلاک 6 مراجعه کنید.

و یا اگر نیازمند انجام بادکش در منطقه 1 تهران یا منطقه 2 تهران یا بادکش در منطقه 3 تهران  هستید، با تماس با کارشناسان این مرکز نوبت انجام بادکش در منزل را دریافت کنید.

مرکز بادکش در شرق تهران

با توجه به اینکه انجام بادکش در منزل با انجام بادکش در کلینیک تفاوتی با هم ندارند و هر دو توسط متخصص انجام می‌شود، ساکنین شرق تهران برای استفاده از خدمات مرکز بادکش در تهرانپارس یا  هفت حوض و یا بادکش درمانی در نارمک و دیگر مناطق شرق تهران می‌توانند به راحتی از خدمات بادکش در شرق کلینیک طب سنتی دکتر سریتا استفاده کنید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر پزشک متخصص طب سنتی تشخیص دهند که شما برای درمان بهتر به حضور در مرکز بادکش نیاز دارید، می‌توانید با مشورت با کارشناسان مرکز بهترین خدمات را متانسب با شرایط خود دریافت کنید.

مرکز بادکش در غرب تهران

اگر به دنبال مرکز بادکش در شهرک غرب یا  سعادت آباد یا بادکش در دیگر مناطق غرب تهران هستید برای انجام بادکش در غرب  نگران نباشید. شما می‌توانید پس از تماس با کارشاسان کلینیک طب سنتی دکتر سریتا نوبت بادکش در منزل  خود را رزرو کنید و در منزل منتظر حضور متخصصین حرفه‌ای بادکش بمانید. در صورت تشخیص پزشک متخصص طب سنتی و نیاز به حضور در مرکز بادکش، کارشناسان کلینیک طب سنتی دکتر سریتا شما را برای استفاده از بهترین خدمات در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

جهت دریافت نوبت بادکش درمانی در تهران  با بخش پذیرش کلینیک طب سنتی تماس حاصل نمائید.

(روی تصویر زیر کلیک کنید)

بادکش در تهران

ویژگی های بهترین مرکز بادکش درمانی در تهران

در زمان انتخاب مرکز بادکش درمانی معتبر بایستی به موارد زیر توجه نمائید.

1. از کادر درمانی متخصص و مجرب استفاده شود.
  2. از ابزارها و وسایل استریل شده و یکبار مصرف استفاده شود.
  3. نیروی پشتیبانی و خدماتی و حرفه ای مناسبی را داشته باشد.
  4. کلینیک از نظر موقعیت جغرافیایی در قسمت مناسبی از شهر باشد و همچنین دسترسی به مترو و دیگر وسایل و نقلیه عمومی را داشته باشد.

شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاوره در مرکز بادکش درمانی در تهران وانجام دیگر خدمات طب سنتی در بهترین مراکز بادکش در شمال تهران با بخش پذیرش کلینیک طب سنتی دکتر سریتا در تماس باشید.