هزینه فصد خون

فهرست

دسته بندی ها

هزینه فصد خون چقدر است؟ قبل از اینکه در مورد هزینۀ فصد خون در منزل یا کلینیک یا تفاوت آن با هزینۀ حجامت صحبت کنیم بهتر است ابتدا بدانیم که فصد چیست و چه تفاوتی با حجامت دارد؟

فصد درمانی یا رگ‌زنی در طب سنتی بر این باور انجام می‌شود که بدن انسان از چهار خلط خون، بلغم، صفرا و سودا تشکیل شده است و زمانی‌که مقدار این خلط‌ها از حالت تعادل خارج شود و به عبارتی فرد بیمار شود، می‌توان با انواع روش‌های خون‌درمانی که فصد درمانی و حجامت نیز  از آن‌ها هستند، بدن را به حالت تعادل و سلامت خود برگرداند. فصد درمانی در واقع بسیاری از سموم بدن را هنگامی دفع می‌کند که سوداء بر بدن غلبه دارد و به مقدار زیاد در خون رسوب شده است.

هزینه فصد خون و اجرای فصد درمانی؛

در واقع در فصد درمانی، خونگیری با شکافتن مستقیم رگ و به عبارتی با رگ زنی انجام می‌شود که در گذشته با ابزاری فلزی به نام نیشتر و امروزه با تیغ و آنژیوکت انجام می‌شود. در صورتی که خونگیری در حجامت از مویرگ‌های سطح پوست انجام می‌شود. فصد و حجامت هرکدام خواص و محدودیت‌های خود را دارند که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایر مطالب سایت مراجعه کنید.

به شما توصیه می‌کنیم که برای پرداختن هزینه فصد خون، حجامت و سایر اعمال خون‌درمانی به کلینیک‌ طب سنتی معتبر مراجعه کنید. زیرا این روش‌های درمانی در کنار فواید زیادی که برای بدن و پیشگیری و درمان از بیماری‌ها دارند، در صورت انجام نادرست یا استفاده از ابزارهای استریل‌نشده یا درمان زیر نظر افراد آموزش‌ندیده می‌تواند عوارض بسیار خطرناک و حتی کشنده‌ای داشته باشند.

خونگیری با شکافتن مستقیم رگ و به عبارتی با رگ زنی انجام می‌شود که در گذشته با ابزاری فلزی به نام نیشتر و امروزه با تیغ و آنژیوکت انجام می‌شود

هزینه فصد خون پر تکرارترین پرسش طب سنتی؛

یکی از پرتکرارترین سوالات کاربران در رابطه با فصد خون و حجامت، تفاوت هزینه آن‌ها با یکدیگر و همچنین تفاوت هزینه انجام آنها در منزل یا کلینیک است. از این رو در این مطلب قصد داریم در مورد هزینه و مزایای فصد خون در منزل یا کلینیک و تفاوت هزینه فصد خون با حجامت صحبت کنیم و تصمیم‌گیری را برای شما راحت‌تر کنیم.

یک کلیک تا
درمان با طب سنتی

هزینه فصد خون در منزل

توجه داشته باشید که فصد خون حتما باید طبق دستور وزارت بهداشت و توسط یک پزشک متخصص در حوزۀ طب سنتی انجام شود. بنابراین فصد خون در منزل به این معنا نیست که شما شخصا یا یک فرد دیگر که آموزشی ندیده است می‌تواند فصد خون را در منزل برای شما انجام دهد. فصد خون در منزل نیز توسط یک پزشک متخصص انجام می‌شود.

یکی از مزایای فصد خون در منزل این است که این گزینۀ انتخابی قابلیت دسترسی افراد به فصد خون را بیشتر می‌کند و افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند به مراکز فصد خون مراجعه کنند، می‌توانند از این گزینه استفاده کنند. انجام فصد خون در منزل نیز باید با هماهنگی و به تجویز پزشک متخصص طب سنتی انجام شود.

انجام فصد خون در منزل مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه آورده شده است:

  1. راحتی: انجام فصد خون در منزل یک پیشنهاد مناسب برای افرادی است که به دلیل مشغلۀ زیاد، وقت کافی برای رفتن به مراکز طب سنتی یا معطلی در این مراکز را ندارند، یا به هردلیل نمی‌توانند از خانه خارج شوند.
  2. امنیت: بعضی افراد به خصوص افراد سالمند و افرادی که به بیماری‌های نقص ایمنی مبتلا هستند، به دلیل شلوغ بودن مراکز طب سنتی، می‌توانند با خیال راحت و با امنیت کامل از فصد خون در منزل بهره ببرند.
  3. محرمانگی و حریم خصوصی: فصد خون در منزل به دلیل عدم نیاز به حضور در کلینیک می‌تواند نقشی فزاینده‌ای در محرمانگی دریافت درمان و حفظ حریم خصوصی بیمار ایفا کند.
  4. سرعت و معطل نشدن در انجام فصد خون: زمانی که شما برای انجام فصد خون به مراکز طب سنتی مراجعه می‌کنید، ممکن است در این مراکز کمی معطل شوید و در نتیجه بلافاصله بعد از مراجعه درمان را دریافت نکنید. اما این انتظار برای انجام فصد در منزل وجود ندارد و متخصص بلافاصله بعد از حضور در منزل شما، درمان را شروع می‌کند.
  5. هزینه فصد خون در منزل: همانطور که می‌دانید هزینه خدمات پزشکی کم نیست اما خدمات فصد خون در منزل با توجه به مزایای زیادی که دارد، با هزینه فصد خون در کلینیک تفاوت چندانی ندارد و بیمار می‌تواند تنها باید با پرداخت مقداری هزینه بیشتر که برحسب فاصله منزل تا کلینیک محاسبه می‌شود، از ارائه خدمات فصد خون در منزل تحت نظر یک پزشک متخصص طب سنتی بهره ببرد.

در ادامه جدول تعرفه‌های فصد خون در منزل و کلینیک تخصصی دکتر سریتا و همچنین تعرفه‌های حجامت عام و خاص در خانه و کلینیک تخصصی دکتر سریتا آورده شده است که شما می‌توانید با مقایسه آنها متوجه شوید که هزینه فصد خون تفاوت چندانی با حجامت ندارد و شما بهتر است با مشورت پزشک متخصص طب سنتی بهترین روش درمانی مناسب وضعیت خود را انتخاب کنید.

 

هزینه فصد خون و سایر خدمات تعرفه هزینه فصد خون و سایر خدمات (ریال) توضیحات
خدمات فصد خون سنتی  205.000.0 در فصد خون با آنژیوکت 55 هزار تومان به مبلغ افزوده می‌شود.

تعرفه فصد خون در منزل بر اساس مسیر محاسبه می‌شود.

حجامت عام  120.000.0  تعرفه حجامت عام در منزل بر اساس مسیر محاسبه می‌شود.
حجامت خاص 145.000.0 تعرفه حجامت خاص در منزل بر اساس مسیر محاسبه می‌شود.

 

ویزیت در کلینیک تخصصی دکتر سریتا به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می‌شود. مزیت ویزیت آنلاین طب سنتی کلینیک تخصصی دکتر سریتا این است که مراجعه‌کنندگان محترم می‌توانند از خارج از تهران و همچنین بیماران ساکن تهران نیز می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به کلینیک، نوبت درمان دریافت کنند.

ویزیت آنلاین طب سنتی مزیت‌های دیگری هم دارد از جمله اینکه مراجعه‌کنندگان می‌توانند بدون معطلی و اتلاف وقت، با بهترین متخصص طب سنتی مشورت کرده و از حال خود مطلع شوند. نسخه نیز به صورت آنلاین برای بیمار ارسال خواهد شد.

بیمار می‌تواند داروهای خود را نیز به صورت آنلاین سفارش داده و آنها را در اسرع وقت تحویل بگیرد. بنابراین با وجود ویزیت آنلاین طب سنتی دیگر دور بودن کلینیک در دریافت داروهای درمانی شما مشکلی به وجود نخواهد آورد.

لازم به ذکر است که کلینیک تخصصی طب سنتی دکتر سریتا تمام فرایند ویزیت آنلاین را با حفظ حریم شخصی بیمار انجام می‌دهد و حفظ محرمانگی یکی از اصول و ارزش‌های اصلی است که این کلینیک بر آنها پایبند است.

کلینیک تخصصی طب سنتی دکتر سریتا همچنین برای مراجعان ساکن تهران و همچنین افرادی که تمایل دارند در کلینیک حضور داشته باشند، امکان ویزیت به صورت حضوری را نیز فراهم کرده است. مراجعه‌کنندگان تنها لازم است بعد از تماس با بخش پذیرش و صحبت با کارشناسان نوبت‌دهی، نوبت خود را دریافت کرده و از آخرین جزئیات تغییر هزینه فصد خون نیز آگاهی کسب کنید.

برای رزرو نوبت متخصص طب سنتی می‌توانید هرروز از ساعت ۹ تا ۱۹ تماس بگیرید؛ و یا با پر کردن فرم دریافت مشاوره میتوانید درخواست کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

فهرست

4.8/5
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *