بهترین بادکش در تهران

بهترین بادکش در تهران با چه متر و معیاری سنجیده می‎شود؟ بادکشی یا بادکش درمانی یک نوع طب جایگزین است که در گذشته در کشورهایی مانند چین، خاورمیانه و مصر رایج بوده است، اما امروزه می‌توان طرفداران این روش درمانی سنتی را تقریبا در سراسر جهان پیدا کرد و جای تعجب نیست که بهترین بادکش در تهران هم جزو جست‌وجوهای پر مخاطب اینترنت باشد.

بادکش درمانی با استفاده از لیوان‌ها یا فنجان‌هایی از جنس شیشه، پلاستیک، چوب بامبو یا خاک رس انجام می‌شود. در بادکش درمانی، درمانگر با گرم کردن تعدادی فنجان، یک حالت خلاء درون فنجان‌ها ایجاد کرده و سپس آن‌ها را در نقاط خاصی از بدن سلامت‌جو (اغلب روی دست‌ها، پاها، کمر، زانو و گردن) قرار می‌دهد.

نیروی مکش حاصل از حالت خلاء درون فنجان، سطح پوست را به درون فنجان می‌کشد و پوست درون فنجان برآمده می‌شود. این نیروی مکش سموم و مایعات مضر ناحیۀ تحت درمان و بافت‌ها و اندام‌های مجاور را جمع‌آوری می‌کند. سپس یک فرد متخصص با تکنیک‌هایی خاص این سموم را از بدن خارج می‌کند. بادکش درمانی برای درمان و تسکین بیماری‌ها و علائمی مانند درد، التهاب، میگرن، فشارخون بالا، دیابت، درد زانو، کمردرد، درد گردن، بیماری‌های پوستی، ناباروری و… انجام می‌شود.

حال شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که بهترین بادکش در تهران در چه مرکز یا کلینیکی ارائه می‌شود؟ در جواب باید بگوییم که به کلینیک طب سنتی دکتر سریتا خوش آمدید!

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا یکی از بهترین مراکز طب سنتی در تهران است که بیش از دو سال است که به طور تخصصی در حوزه‌ی طب سنتی فعالیت دارد اما فعالیت گروهی پزشکان مجرب کلینیک دکتر سریتا سابقه‌ای پانزده‌ساله دارد.

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا جزو آن دسته از مراکز طب سنتی تهران است که گروهی از پزشکان متخصص طب سنتی در آن مشغول به فعالیت هستند. کلینیک طب سنتی دکتر سریتا از طب سنتی، طب ایرانی و پزشکی مدرن به صورت مکمل در کنار یکدیگر برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده می‎کند.

بادکش در تهران

چرا برای استفاده از بهترین بادکش در تهران کلینیک طب سنتی دکتر سریتا را انتخاب کنیم؟

بادکش درمانی با وجود اینکه بیش از یک هزار سال است که انجام می‌شود، تنها چند سالی است به عنوان یک درمان جایگزین برای انواع بیماری‌ها در نظر گرفته شده است. افرادی که بادکش انجام می‌دهند، متوجه می‌شوند که دیگر به سراغ داروهای مسکن نمی‌روند و در برخی موارد حتی احتمال نیاز به جراحی تهاجمی را نیز پایین می‎آورند.

جالب است که این روزها بسیاری از ورزشکاران حرفه‎ای نیز از بادکش درمانی برای تسکین ناراحتی‎های خود پس از انجام تمرینات سنگین ورزشی بهره می‎گیرند.

[aparat id=’oV58b’]

دلایل انتخاب کلینیک دکتر سریتا به عنوان بهترین بادکش در تهران

– چندین  سال سابقه در بادکش و حجامت درمانی

– ارائه مشاوره در زمینه بیماری‌های مختلف توسط متخصصان و پزشکان طب سنتی

– در دسترس بودن متخصصان و پزشکان طب سنتی زن و مرد واجد شرایط و مجرب

– ارائۀ بادکشی و حجامت برای ناراحتی‎ها و بیماری‎های مختلف

– ارائه خدمات انجام بادکشی و حجامت در منزل

– مجهز به تجهیزات با کیفیت برای درمان

– تجزیه و تحلیل دقیق مشکل سلامت‌جو قبل از شروع درمان

بهترین بادکش در تهران
بادکش صورت به دلیل متحرک بودن هیچگونه کبودی برروی پوست باقی نمیگذارد.

بهترین بادکش در تهران چه خدماتی را شامل می‎شود:

بادکش سر:

بادکشی سر برای درمان مشکلات مختلف مربوط به سر مانند میگرن، ریزش مو، فشار خون بالا، استرس، و غیره انجام می‌شود.

بادکش صورت:

بادکش صورت به درمان مشکلات مختلف صورت مانند آکنه، اگزما، سیاهی زیر چشم، لکه‌ها و جوش‌ها و غیره کمک می‌کند.

بادکش شکم:

بادکشی شکم برای درمان کبد چرب، یبوست، کاهش چربی، تنبلی تخمدان (PCOS) و ناباروری و غیره انجام می‌شود.

بادکش قسمت بالای کمر:

بادکشی بالای کمر به درمان کمردرد، درد پاشنۀ پا، ناباروری، سیاتیک، شقاق و غیره کمک می‌کند.

بادکشی قسمت پایین کمر:

بادکش پایین کمر برای درمان دیابت، مشکلات قلبی، کلسترول، بیماری‌های ریوی، بیماری کلیوی، پسوریازیس، آلرژی و غیره موثر است.

بادکشی پا:

بادکشی پا به درمان زانو درد، درد مفاصل، درد ران و غیره کمک می‌کند.

رزرو نوبت حضوری و آنلاین در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا برای تجربه‎ی بهترین بادکش در تهران

شما برای دریافت نوبت در کلینیک دکتر سریتا می‌توانید به دو صورت حضوری و آنلاین اقدام کنید. در ویزیت حضوری شما باید شخصا به کلینیک دکتر سریتا مراجعه کنید. شما بعد از دریافت نوبت توسط پزشکان متخصص طب سنتی ویزیت خواهید شد و در صورت تصمیم به شروع درمان، می‌توانید تاریخ شروع درمان خود را نیز بعد از مشورت با متخصص و پذیرش مشخص کنید.

در نوبت گیری به صورت آنلاین شما می‌توانید به سایت کلینیک دکتر سریتا مراجعه کنید و بعد از مطالعه و تحقیق دربارۀ متخصصان این مرکز، یک پزشک متخصص را انتخاب کرده و به صورت آنلاین ویزیت شوید. نسخۀ شما نیز به صورت آنلاین برای شما ارسال خواهد شد. شما حتی می‌توانید داروهای موردنیاز را نیز به صورت آنلاین تهیه کنید.

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا برخی از خدمات خود را در منزل نیز ارائه می‌دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید از خدمات بادکشی یا حجامت، در منزل خود بهره ببرید. این موارد همگی مزیت‌هایی هستند که کلینیک طب سنتی دکتر سریتا را نسبت به دیگر مراکز برتری می‌بخشد و می‌توان برای دریافت خدمات بهترین بادکش در تهران به این مرکز مراجعه کرد.