حجامت در محل کار

فهرست

دسته بندی ها

حجامت در محل کار فرصتی است تا سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به صورت گروهی و یکپارچه، تمامی پرسنل و کارکنان سازمان خود را از مزایای درمانی خدمات حجامت در محل کار بهره‌مند کنند. با مراجعه به مقالات بخش حجامت در وب‎سایت هلدینگ سلامت دکتر بانوکا به طیف متنوعی از مطالب بر می‌خورید که از منظرهای مختلف در مورد فواید حجامت، عوارض حجامت، توصیه‌های حجامت، قیمت حجامت، انجام حجامت در منزل و مواردی از این دست توضیح می‌دهند.

اما نه در مجله‌ی طب سنتی دکتر بانوکا و نه حتی در نوشته‌های سایر بلاگ‌های طب سنتی، اطلاعات زیادی در مورد خدمات حجامت در محل کار برای استفاده‌ی کارکنان سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به چشم نمی‌خورد.

به همین دلیل نیز در این مطلب قصد داریم تا ضمن مروری بر فواید و عوارض حجامت در مورد خدمات اختصاصی هلدینگ سلامت دکتر بانوکا برای ارائه‎ی حجامت در محل کار به سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف اطلاعات بیشتری در اختیار علاقه‌مندان به راهکارهای درمانی طب سنتی به طور عام و حجامت به صورت خاص قرار دهیم.

فواید و عوارض حجامت در محل کار

حجامت ممکن است کمی‌ ناراحت‌کننده باشد اما به ندرت دردناک است. پس نباید از دیدن تصاویر خارج شدن خون در هنگام انجام حجامت نگرانی به دل راه داد. حجامت در محل کار، منزل و کلینیک طب سنتی نه تنها دردناک نیست، بلکه حتی می‌تواند آرامش‌بخش نیز باشد. هنگام انجام حجامت در محل کار یا کلینیک طب سنتی، فشار منفی (مکش) مثل احساس یک نیشگون کوچک است، و برش‌های حجامت نیز مانند خراش‌های جزئی یا حتی احساسی مانند این که شخصی با نوک خودکار شما را لمس می‌کند، دارد.

البته صرف نظر از اینکه خود عمل حجامت تا چه حد دردناک باشد، هدف از انجام حجامت در محل کار یا منزل و کلینیک طب سنتی این است که بعد از انجام حجامت احساس سلامتی و آرامش داشته باشیم و نه الزاما در حین اجرای آن.

حجامت در محل کار نسخه‌ی معجزه‌گر تسکین دردها

چندین تئوری‌ برای این که چرا حجامت در محل کار و کلینیک طب سنتی و منزل، درد را تسکین می‌بخشد وجود دارد، به طور کلی تصور بر این است که عمل حجامت از طریق تأثیرگذاری بر واسطه‌های عصبی در کنترل و مهار درد موفق عمل می‌کند. به همین دلیل است که حجامت می‌تواند بسیار آرامش‌بخش باشد و به رفع اضطراب، استرس و افسردگی نیز کمک کند.

در واقعیت، درد خفیف ناشی از حجامت می‌تواند درد حاد را کاهش دهد و به همین دلیل است که هنگام حجامت از مصرف داروی ضددرد خودداری می‌کنیم.

این یکی از مسیر‌هایی است که حجامت سیگنال‌های درد را تعدیل می‌کند. برای مثال، درد خفیف حجامت به بی حس شدن درد حاد سیاتیک کمک می‌کند. تئوری درد مهار‌کننده‌ی درد می‌تواند به ما کمک کند تا بفهمیم که چگونه حجامت بر درد ناشناخته مانند درد‌های فیبرومیالژیا غلبه می‌کند.

یک کلیک تا
درمان با طب سنتی

باید و نبایدهای حجامت در محل کار

استفاده از کرم‌ بی‌حسی روی نقاط حجامت توصیه نمی‌شود، زیرا می‌تواند بسیاری از اثرات طبیعی حجامت مثل اثر انقباضی روی عروق را مختل کند. از طرف دیگر این کار غیرضروری هم محسوب می‌شود، زیرا مکش حاصل از لیوان‌های مورد استفاده در حجامت تا حدی در بی‌حسی موضعی محل حجامت تأثیرگذار است.

در مجموع توصیه‌های قبل و بعد از حجامت در محل کار تفاوت چندانی با باید و نبایدهای حجامت عام ندارد و بهترین و مطمئن‌ترین روش برای حجامت در محل کار یا منزل و یا کلینیک طب سنتی این است که عمل حجامت حتما با نظارت پزشک متخصص طب سنتی انجام شود.

حجامت در محل کار
نمایندگان سازمان‌هایی که قصد دارند تا برای حجامت گروهی کارکنان سازمان خود برای تعداد بیش از 5 نفر از خدمات این هلدینگ بهره‌مند شوند، کافی است تا با شماره‌های درج شده در پایین صفحه با کارشناسان هلدینگ بانوکا تماس بگیرند.

حجامت در محل کار و خدمات هلدینگ سلامت دکتر بانوکا

هلدینگ سلامت دکتر بانوکا یکی از مجموعه‌های پیشرو در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات برای انجام حجامت در محل کار است و تاکنون سازمان‌های مختلفی برای حجامت گروهی کارکنان خود در یک، یا دو روز در محل کار از این خدمات استفاده کرده‌اند.

نمایندگان سازمان‌هایی که قصد دارند تا برای حجامت گروهی کارکنان سازمان خود برای تعداد بیش از 5 نفر از خدمات این هلدینگ بهره‌مند شوند، کافی است تا با شماره‌های درج شده در پایین صفحه با کارشناسان هلدینگ بانوکا تماس بگیرند.

برای رزرو نوبت متخصص طب سنتی می‌توانید هرروز از ساعت ۹ تا ۱۹ تماس بگیرید؛ و یا با پر کردن فرم دریافت مشاوره میتوانید درخواست کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

فهرست

4.8/5
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *