قیمت بادکش صورت

فهرست

دسته بندی ها

قیمت بادکش صورت چقدر است و آیا بادکش صورت به هزینه‌هایش می‌ارزد؟ با یک جستجوی سریع در اینترنت در مورد بادکش صورت صدها هزار ویدئوی آموزشی را مشاهده خواهید کرد که در آن سلامت‌جویان صورت خود را با مکنده‌های مخروطی شکل نشان می‌دهند و ادعا می‌کنند این کار برای پوست صورت مزایای شگفت‌انگیزی به همراه دارد از کاهش چین و چروک گرفته تا لیفت فوری صورت! بعضی از آنها فراتر رفته و از آن به عنوان سرچشمه جوانی یاد می‌کنند. نتایج هرچه که باشد، فوق العاده جالب و عجیب به نظر می‌رسد و بسیاری را مجذوب خود کرده است.

قیمت بادکش صورت و ریزه‌کاری‌های یک درمان باستانی

قیمت بادکش صورت مثل بادکش سایر بخش‌های بدن تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. به عنوان مثال قیمت بادکش صورت تحت تأثیر اینکه عمل بادکش در کدام کلینیک طب سنتی و با چه امکاناتی انجام شود و یا اینکه این خدمات زیر نظر کدام پزشک متخصص طب سنتی انجام شود، فرق خواهد کرد. البته با توجه به اینکه بادکش درمانی سابقه‌ای چند هزار ساله دارد، جای تعجب ندارد که کیفیت انجام این خدمات در تغییر قیمت بادکش صورت تأثیر مستقیم داشته باشد.

بادکش یک روش درمانی باستانی است که جریان خون را افزایش می‌دهد و به بهبود عضلات دردناک کمک می‌کند. متخصصان در داخل لیوان مخصوص به وسیله مکش، خلاء ایجاد می‌کنند و آن را روی پوست قرار می‌دهند تا خون را به سطح پوست بیاورند. اغلب اوقات کبودی‌های بزرگی روی ناحیه‌ی درمان ایجاد می‌شود.

شاید از خودتان بپرسید چرا باید کسی بخواهد روی صورت خود بادکش انجام دهد، اصلا آیا قیمت بادکش صورت ارزش تحمل عوارض محدود این نوع درمان را دارد؟ پاسخ این است که در میان انواع بادکش، بادکش صورت کمی متفاوت است.

بر خلاف روش‌های سنتی بادکش، پس از بادکش صورت هیچ کبودی باقی نمی‌ماند، زیرا میزان مکش آنقدر قوی نیست و فنجان‌ها مرتب در حال حرکت هستند. اما روش انجام آن بر طبق همان اصول اولیه است.

پزشکان طب سنتی می‌گویند بادکش صورت با استفاده از مکش باعث کشیدن عضلات صورت همچنین باعث افزایش گردش خون در سطح صورت می‌شود. بادکش همچنین می‌تواند مایعات جمع‌شده در صورت را تخلیه کند و پف‌ صورت را کاهش دهد.

اگرچه بعضی پزشکان طب سنتی معتقدند که این امر منحصر به بادکش نیست و هر نوع ماساژ صورت می‌تواند با شل کردن و تحریک ماهیچه‌ها و تخلیه مایع از گردن به دستیابی به یک سیستم لنفاوی سالم کمک کند و با اینکه تاثیرات تمام این کارها موقتی است، اما افرادی که این کار را انجام می‌دهند از تاثیر بادکش صورت بسیار راضی هستند.

قیمت بادکش صورت حدودا ناحیه‌ای 60 هزار تومان است که البته قیمت بادکش صورت ممکن است با توجه به شرایط سلامت‌جو تغییر کند. اما امروزه  مجموعه‌ای از کیت‌های آسان و مقرون ‌به ‌صرفه وجود دارد که می‌توانید با خرید آن، خودتان در منزل بادکش انجام دهید. البته مشورت با پزشک متخصص طب سنتی قبل از تصمیم به انجام این کار ضروری است.

نکته مهم در رابطه با این کار این است که افرادی که پوست روشن یا حساس دارند نباید از این روش استفاده کنند. همچنین انجام بادکش صورت به شیوه نادرست می‌تواند باعث پاره شدن مویرگ‌ها، از بین رفتن فیبرهای کلاژن و ایجاد کبودی در صورت شود.

پزشکان طب سنتی معتقدند که برای صورت فقط دو یا سه بار بادکش در هفته کافی است. بادکش بیش از حد می‌تواند پوست را بیش از حد تحریک کرده و تأثیر منفی ایجاد کند.

قیمت بادکش صورت
بادکش صورت به شیوه نادرست می‌تواند باعث پاره شدن مویرگ‌ها، از بین رفتن فیبرهای کلاژن و ایجاد کبودی در صورت شود.

قوانین اساسی بادکش و روش کار؛

روش انجام کار در بادکش صورت عبارتند از: فشار دادن، ایجاد مکش و حرکت دادن.

روش کار به این صورت است: یکی از لیوان‎های پلاستیکی را بین انگشت شست و سبابه خود نگه داشته و محکم فشار دهید. در حالی که هنوز آن را به شکل فشرده نگه داشته‌اید، آن را روی پوست خود فشار داده و کاملاً به سطح پوست بچسبانید، سپس آن رها کنید. این کار یک خلاء ایجاد می‌کند که فنجان را به صورت شما می‌چسباند و پوست زیر آن را می‌گیرد.

سپس باید لیوان را در امتداد پوست خود با الگوی خاصی بکشید و بعد از هر ضربه، موقعیت لیوان را تغییر دهید. نکته مهم در حین بادکش صورت، این است که لیوان‎ها همیشه در حال حرکت باشند. به این ترتیب می‌توانید پوست صورت را ماساژ داده و از کبودی جلوگیری کنید.

قبل از شروع، شما باید پوست را پاکسازی، لایه برداری و مرطوب کنید. به گفته متخصصان، روغن صورت بهترین مرطوب کننده برای استفاده قبل از بادکش است، زیرا به لیوان‎ها اجازه می‌دهد به راحتی و بدون جدا شدن از صورت شما حرکت کنند.

یک کلیک تا
درمان با طب سنتی

متخصصان و پزشکان طب سنتی توصیه می‌کنند با توجه به عوارض احتمالی انجام بادکش توسط افراد غیر متخصص، از انجام بادکش در منزل توسط خودتان خودداری کنید و برای این منظور، پس از مقایسه‌ی قیمت بادکش صورت در مراکز مختلف، بهترین کلینیک طب سنتی را برای این منظور انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که پس از انجام بادکش صورت ممکن است کمی احساس برافروختگی یا قرمزی بر روی پوست صورت خود داشته باشید که به سرعت از بین می‌رود.

بادکش صورت احساس خوبی به پوست شما می‌دهد و پوست شما را صاف و سرحال می‌کند. اما مانند هر درمان دیگری بهتر است قبل از تصمیم به انجام آن با پزشک متخصص طب سنتی مشورت کنید. برای آگاهی از جزئیات قیمت بادکش صورت و رزرو ویزیت حضوری با پزشکان متخصص طب سنتی و کارشناسان کلینیک طب سنتی دکتر سریتا تماس بگیرید.

منبع: self.com ؛

برای رزرو نوبت متخصص طب سنتی می‌توانید هرروز از ساعت ۹ تا ۱۹ تماس بگیرید؛ و یا با پر کردن فرم دریافت مشاوره میتوانید درخواست کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

فهرست

4.8/5
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *