قیمت ماساژ و بادکش

قیمت ماساژ و بادکش چقدر است؟ اگر به ماساژ و بادکش درمانی فکر می‌کنید، احتمالا از قبل با مزایای بسیاری از این روش‌های درمانی آشنا هستید. بادکش درمانی هزاران سال است که در طب سنتی چینی استفاده می‌شود. بادکش درمانی جریان خون را برای درمان بیماری‌هایی از درد عضلانی گرفته تا اضطراب و بی‌خوابی تحریک می‌کند. از آنجایی که علاقه به بادکش درمانی در سال‌های اخیر افزایش یافته است، علائم آشکار این درمان در همه افراد از مایکل فلپس گرفته تا گوئینت پالترو مشاهده شده است.

اما احتمالا شما نیز به این چند سوال کاربردی در این زمینه فکر می‌کنید: قیمت ماساژ و بادکش درمانی چقدر است؟ و آیا واقعا این روش‌های درمانی ارزش هزینه کردن دارند؟ قبل از شروع هر نوع درمانی، مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و هزینه‎‌های آن‌ها را نیز در نظر داشته باشید.

قیمت ماساژ و بادکش برای هر جلسه درمانی

قیمت ماساژ و بادکش درمانی نیز مانند درمان‌های دیگر بر اساس مکان و منطقه و همچنین نوع خدمات متفاوت است. ماساژ و بادکش درمانی در شهرهایی مانند تهران هزینه بیشتری نسبت به درمان سایر شهرها دارد. شما می‌توانید جهت دریافت آخرین قیمت ماساژ و بادکش درمانی با کلینیک طب سنتی دکتر سریتا تماس حاصل نمائید.

راه‎هایی برای صرفه‎جویی در قیمت ماساژ و بادکش

اگر می‌خواهید ماساژ و بادکش درمانی دریافت کنید، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید این درمان‌ها را در حد بودجه‌ خود انجام دهید. ماساژ و بادکش درمانی برای نتیجه‎بخشی به بیش از یک جلسه نیاز دارند، بنابراین به دنبال مراکزی باشید که دارای پکیج‌هایی تخفیف‌دار برای تمام جلسات لازم درمان هستند.

بعضی مراکز طب سنتی خدمات ماساژ و بادکش درمانی در منزل نیز ارائه می‌دهند. قیمت ماساژ و بادکش در منزل تفاوت چندانی با دریافت این خدمات در کلینیک ندارد و سلامت‌جو تنها باید مبلغی بیشتر بپردازد که براساس فاصلۀ منزل تا کلینیک محاسبه می‌شود.

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا از مراکزی است که خدمات ماساژ و بادکش درمانی در منزل را نیز ارائه می‌دهد. شما برای اطلاع از قیمت ماساژ و بادکش درمانی می‌توانید به صورت حضوری به کلینیک مراجعه کنید، یا به صورت غیرحضوری با کلینیک تماس بگیرید.

قیمت ماساژ و بادکش و مدت زمان هر جلسه

جلسات ماساژ و بادکش درمانی معمولا بین 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد. در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا، جلسات ماساژ و بادکش مطابق با نیازهای سلامتی متقاضیان تنظیم می‌شود و می‌توان آن را با جلسات سایر اعمال یداوی نیز ترکیب کرد.

قیمت ماساژ و بادکش
ماساژ و بادکش درمانی به بیش از یک جلسه نیاز دارند، بنابراین به دنبال مراکزی باشید که دارای پکیج‌هایی تخفیف‌دار برای تمام جلسات لازم درمان هستند.

قیمت ماساژ و بادکش تا چند جلسه مقرون به صرفه است؟

هیچ قاعدۀ یکسانی برای محاسبه‎ی دوره‏‎ای قیمت ماساژ و بادکش وجود ندارد. با این حال، برای بهره بردن از مزایای این روش‌های درمانی، باید حداقل یک بار در ماه این روش‌ها را دریافت کنید تا بتوانید از مزایای کامل درمانی آن‌ها سود ببرید.

در اغلب مواقع به سلامت‌جو توصیه می‌شود که هر دو هفته‌ یا حتی به صورت هفتگی بادکش درمانی یا ماساژ را دریافت کند تا گردش خون در بدن او تقویت شود و پاسخ‌های درمانی بدن افزایش پیدا کنند.

آیا آگاهی از قیمت ماساژ و بادکش در فرآیند درمان مؤثر است؟

بسیاری از افراد به این دلیل در جست‎وجوی قیمت ماساژ و بادکش هستند زیرا اثرات مثبت ماساژ و بادکش درمانی را بعد از یک جلسه احساس کرده‎اند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که ماساژ و بادکش درمانی «راه‌حل‌هایی سریع و فوری» نیستند. هدف این دو روش درمانی، ایجاد تعادل مجدد و آموزش مجدد فرآیندهای درمانی طبیعی بدن شما است و هر جلسه بر اساس جلسۀ قبلی انجام می‌شود.

شما پس از دو یا سه جلسه باید بتوانید متوجه تغییر واقعی در بدن خود شوید. دورۀ درمان شما به نیازهای فردی شما بستگی دارد. شرایط مزمن ممکن است به ماساژ و بادکش درمانی مداوم نیاز داشته باشد، در حالی که تنها چند جلسه می‌تواند برای درمان و بهبود کشیدگی یا آسیب عضلانی کافی باشد.

قیمت ماساژ و بادکش

آیا قیمت ماساژ و بادکش ارزشش دارد؟ آیا قیمت ماساژ و بادکش واقعا زیاد است؟

ماساژ و بادکش درمانی هزاران سال است که انجام می‌شوند، اما آیا در دنیای امروزی هم جوابگو هستند؟ در حالی که هنوز به مطالعات بیشتری نیاز است. اما تحقیقات موجود نشان می‌دهد که این روش‌های درمانی مزایای بسیار زیادی دارند، به خصوص وقتی صحبت از مدیریت درد می‌شود.

بررسی 550 مطالعه بالینی در سال 2010 نشان می‎دهد که بادکش درمانی باعث تسکین شرایط دردهای مزمن، آسم و سایر بیماری‌ها می‌شود. (علاوه بر این نتیجه‌گیری شد که بادکش درمانی عوارض جانبی جدی ایجاد نمی‌کند).

در سال 2012، یک مطالعه توسط محققان آلمانی نشان داد که بیماران مبتلا به آرتروز پس از انجام بادکش درمانی، درد کمتری را گزارش کردند. در سال 2015، بررسی دیگری نشان داد که بادکش درمانی می‌تواند درد مزمن گردن و کمر را تسکین دهد.

هنگام در نظر گرفتن قیمت ماساژ و بادکش باید به فواید طولانی مدت ماساژ و بادکش درمانی برای کل بدن نیز توجه کرد. این روش‌های درمانی فراتز از یک اثر کوتاه مدت هستند و در واقع توانایی‌های درمانی طبیعی بدن را ارتقا می‌دهند که منجر به سلامت و تندرستی کلی می‌شوند. بنابراین اگرچه در ابتدا این روش‌ها گران‌تر از مسکن‌های بدون نسخه یا داروهای خواب‌آور هستند، اما هزینۀ اثر طولانی‌مدت آن‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

قیمت ماساژ و بادکش

چه کسانی باید به قیمت ماساژ و بادکش فکر کنند؟

برای اکثر افراد، ماساژ و بادکش درمانی درمان‌هایی ایمن و غیرتهاجمی هستند که عوارض جانبی بسیاری از اشکال دیگر مدیریت درد را ندارند. ماساژ و بادکش درمانی می‌توانند به ویژه برای کسانی که شرایط زیر را دارند مفید باشند:

• درد و گرفتگی عضلات
  • کمر درد و گردن درد
  • دردهای مزمن
  • اضطراب و استرس
  • میگرن
  • آرتروز
  • آسم و شرایط تنفسی
  • سیستم ایمنی ضعیف
  • بی‌خوابی

علاوه بر این، بادکش صورت (که از لیوان‌های کوچک‌تر و نرم‌تر استفاده می‌کند) پوست صورت را درخشان می‎کند و گردش خون را بهبود می‌بخشد. ماساژ صورت نیز نتایجی مشابه به بادکش صورت را دارد.

اولین عارضۀ جانبی بادکش کبودی است. با این حال، برخلاف کبودی‌های ناشی از جراحات، تغییر رنگ پوست ناشی از بادکش درمانی دردناک نیست و برخی افراد اصلا آن را تجربه نمی‌کنند. افزایش هیدراتاسیون، ماساژ یا حمام با نمک اپسوم می‌تواند این کبودی‌ها را سریع‌تر محو کند.

قیمت ماساژ و بادکش و کلینیک طب سنتی دکتر سریتا

ماساژ و بادکش درمانی روش‌هایی برای سرمایه‌گذاری برای سلامتی هستند و مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری نیز درک هزینه‌ها، خطرات و پاداش‌های آن‌ها اهمیت دارد. قبل از رزرو وقت، مطمئن شوید که هم در مورد درمان و هم در مورد پزشک طب سنتی ارائه‎دهنده‎ی آن تحقیق کرده‌اید و هزینۀ احتمالی آن‌ها را نیز در نظر گرفته‌اید.

در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا، ما خود را موظف می‌دانیم تا یک تجربۀ فوق‌العاده با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به شما ارائه دهیم. اگر به این نتیجه رسیدید که ماساژ و بادکش درمانی برای وضعیت شما مناسب هستند، ما مشتاقانه به شما کمک می‌کنیم تا از مزایای متعدد ماساژ و بادکش درمانی و همچنین آموزه‎های طب سنتی ایرانی، چینی و هندی در این زمینه بهره‌مند شوید.