بادکش تهران و هلدینگ سلامت دکتر بانوکا

بادکش در تهران

فهرست

دسته بندی ها

بادکش تهران در کدام مراکز طرفدار بیشتری دارد؟ برای پیدا کردن جواب این سؤال ابتدا باید چند شاخص مهم در شناسایی بهترین متخصصان بادکش تهران را بررسی کنیم. بادکش درمانی به عنوان یکی از روش‌های درمانی پرطرفدار در میان اعمال یداوی، سلامت‌جویان بسیاری را به ویژه در شهر تهران به خود جلب کرده است. اما چرا در سال‌های اخیر بادکش تهران در کنار شهرهای دیگر این چنین اهمیت و اعتبار پیدا کرده است؟

بادکش تهران و راز کبودی‎های مدور ورزشکاران؛

اگر تا به حال کسی را دیده‌اید که در پشت کمرش کبودی‌های بزرگ وجود دارد یا در طول بازی‌های المپیک متوجه لکه‌های پشت مایکل فلپس شده‌اید، همگی این افراد ممکن است به‌ تازگی از خدمات بادکش تهران یا شهر دیگری استفاده کرده باشند.

بادکش تهران و مراجعه به مراکز دارای مجوز وزارت بهداشت؛

بادکش یک روش درمانی بسیار ایمن است که می‌تواند توسط پزشکان طب سنتی در یک مرکز درمانی دارای مجوز انجام شود. پزشک از یک لیوان پلاستیکی، لاستیکی یا شیشه‎ای و یک پمپ برای ایجاد خلاء در زیر آن استفاده می‌کند که این کار باعث بالا آمدن پوست در لیوان مخصوص می‌شود.

فرقی نمی‎کند از خدمات بادکش تهران یا در هر کجای دیگری استفاده کنید، بهرحال در بادکش درمانی رگ‌های خونی منبسط شده و تأثیری شبیه ماساژ ایجاد می‌کنند. محل‌های انجام بادکش در بدن با توجه به عضلاتی که در آسیب شما نقش دارند انتخاب می‌شوند. یا عضلاتی که باعث ایجاد علائم شما می‌شوند یا عضلاتی که از آسیب شما محافظت می‌کنند، انتخاب می‌شوند.

فنجان‌های مخصوص هر بار چند دقیقه روی عضلات شما می‌مانند. به بیمار گفته می‌شود که استراحت کند، ماهیچه‌های خاصی را حرکت داده یا به پزشک اجازه دهد تا عضلات را در مدت زمان استفاده از فنجان‌ها حرکت دهد. به همین دلیل نیز بسیاری از سلامت‌جویان بعد از استفاده از خدمات بادکش تهران احساس آرامش روحی و جسمی دارند.

بادکش تهران
بادکش باید توسط پزشک متخصص طب سنتی، دانش آموخته در دانشکده طب سنتی انجام شود.

بادکش تهران و عملکرد درمانی مراکز پرطرفدار؛

بادکش باعث می‌شود خون به ناحیه مورد نظر برسد. این جریان خون افزایش یافته شروع به جذب ناخالصی‌ها و سموم از عضله آسیب دیده می‌کند. این کار باعث بهبود درد و التهابی می‌شود که از عضله زیرین به وجود می‌آید. این درمان همچنین اعصاب  کوچک داخل ماهیچه‌های شما را تحریک کرده و همچنین مواد شیمیایی لازم برای کاهش درد را آزاد می‌کند.

به دنبال این نتایج مفید گاهی اوقات کبودی‌های دایره‌ای شکلی را که قبلاً ذکر شد در ناحیه مورد نظر دیده می‌شود که نشان دهنده این است که خون به آن ناحیه آورده شده است. این کبودی‌ها باقی می‌ماند تا از به تدریج از بین برود. میزان کبودی پوست در افراد مختلف متفاوت، اما این کبودی‌ها در صورت لمس شدن دردناک نیستند و معمولاً حدود 4-6 روز بعد از بین خواهند رفت.

یک کلیک تا
درمان با طب سنتی

بادکش تهران و خدمات مرتبط با طب سنتی؛

در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا  طیف متنوعی از پزشکان طب سنتی با تخصص در حوزه‎های مختلف درمانی و بهداشتی با رویکردی کل نگر، سلامت‌جویان را برای گام نهادن در مسیر سبک زندگی سالم، راهنمایی می‎کنند. حضور پزشکان متخصص طب سنتی سبب شده تا کلینیک طب سنتی دکتر سریتا به انتخاب اول سلامت‌جویانی بدل شود که به دنبال بهترین خدمات بادکش تهران هستند.

انواع مختلفی از خدمات درمانی که در کلینیک طب سنتی سریتا انجام می‌شود عبارتند از:

  • بادکش درمانی برای پوست، مو و زیبایی
  • طب سوزنی
  • زالو درمانی
  • ماساژ درمانی
  • حجامت
  • فصد خون
  • ناف‌گیری
  • شمع گوش
  • چاقی و لاغری
  • دلک و غمز
  • حجامت گوش
  • حجامت قد

بخش بادکش در مرکز درمانی ما انواع بادکش درمانی و بادکش تخصص را ارائه می‌دهد. حجامت‌های درمانی شامل بادکش تر و خشک، بادکش با آتش و بادکش بامبو است.

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا با استفاده از پزشکان متخصص طب سنتی و با تجربه همچنین با استفاده از تجهیزات با کیفیت و بهداشتی تلاش دارد بهترین خدمات را برای مراجعین محترم فراهم کند.

برای رزرو نوبت متخصص طب سنتی می‌توانید هرروز از ساعت ۹ تا ۱۹ تماس بگیرید؛ و یا با پر کردن فرم دریافت مشاوره میتوانید درخواست کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

فهرست

4.8/5
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *